Friday, 2 November 2012

Model 3D Pejabat Polis Bantuan UiTM Shah Alam

Assalamulaikum & Selamat Malam

Alhamdulillaha akhirnya model 3D Pejabat Polis Bantuan UiTM yang ambo buat sehari suntuk hari ini dah hampir siap..cuma tinggal component-component elektrik dan perkakasan dalaman sahaja..sakit jiwa juga ambo nak siapkan model 3d bangunan ni..walaupun mudah guna software SketchUp tapi serabut juga kepala ambo ni..hehe..

Apa pun jom la tengok hasil yang ambo buat ni..mana-mana pelajar UiTM Shah Alam mesti kenal sangat bangunan ni kan..hehe..lagi-lagi sape-sape yang pernah kena saman..sebelum jadi pejabat polis bantuan, bangunan ni merupakan dewan makan kolej Teratai 2..

3D Pejabat Polis Bantuan UiTM Shah Alam
3D Model
3D Model
Kat bawah ni gambar antara gambar sebenar dengan 3D model yang ambo buat..

Actual Image 01
3D Model 01
Actual Image 02
3D Model 02

Actual Image 03
3D Model 03
Ok la dulu untuk malam ni..ambo pun pening kepalo doh duk main dengan 3d ni...terima kasih sudi singgah sini..TQ..

3 comments:

  1. Replies
    1. Yea mun..buat 3d bangunan polis bantuan..

      Delete
  2. Adakah saiz jadi faktor pertimbangan anda? OMG kini di S.Alam sedia membantu. Lawat I AM GORGEOUS

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...