Wednesday, 31 October 2012

Bila dah xda keja..

Assalamulaikum & Selamat Malam

Mungkin kalau sape-sape yang dah mengenali ambo sebelum ni, mesti korang dah tahu yang ambo ni seorang yang suka mengambil gambar..tak kisah la gambr apa pun, yang mana rasa menarik di mata ambo..ambo akan snap gambar tu..hehe..Jadi ni la keja ambo sebenarnya jika dah xda keja nak buat..

Lagi satu kalau korang nak tahu, setiap kali ambo nak kluar ke mana-mana, tak kira la jauh ke dekat, nak ke kedai atau ke kelas atau mana-mana saje, ambo mesti bawa kamera ambo skli..dah jadi habit bagi ambo bawa kamera setiap masa..hehehe..ambo selalu bawa kamera Panasonic Lumix compact ambo tu..kalau memang dah rancang nak keluar shoot baru ambo bawa canon dslr ambo tu.Bawah ni ada gambar-gambar yang ambo ambil bila dah xda keja nak buat kat rumah..hehe..







Ok la dulu cerita ambo untuk malam ni...kalau sape-sape nak ajak ambo kluar shoot skli jika ada kelapangan boleh je..ambo ok je.. Terima Kasih..

7 comments:

  1. Replies
    1. hehe..kalau dah xda keja, ambil gambar je la keja ambo afiq..hehe..

      Delete
  2. jelez i//// hahahha.. mmg sgt cntk

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..tq cik anis..kalau dpt ambik gambr awok lagi cantik ni..hahaha..

      Delete
  3. assalamualaikum ^^

    saya suka dgn gambar bunga ros.. cantik.. :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...