Monday 17 December 2012

EISYA Muslimah Collection

Assalamulaikum & Selamat Malam..

Harini ambo nak promote satu business mengenai pakaian muslimah daripada "EISYA Muslimah Collection". Business ni sebenarnya adalah milik seorang member ambo masa belajar kat UiTM..Dia mintak tolong ambo kongsikan atau promote mengenai business pakaian muslimah khususnya telekung wanita kat dalam blog ambo..

Apa yang special mengenai produk telekung daripada EISYA Muslimah Collection ni adalah telekung-telekung yang dihasilakan adalah telekung buatan sendiri ataupun homemade telekung..kualiti produk yang dihasilakan daripada EISYA Muslimah Collection ini adalah sangat-sangat berkualiti..

"Tercari-cari pakaian muslimah yang selesa??berkualiti??Kami merupakan pembuat, pembekal dan pengedar pakaian muslimah terkini dan amat berkualiti iaitu telekung demi kepuasan pelanggan kami.."

Perhatian kepada sesiapa yang ingin mendapatkan sesuatu yang istimewa daripada EISYA Muslimah Collection. Sekarang ini EISYA Muslimah Collection ada membuat satu tawaran istimewa kepada sesiapa sahaja yang Like Facebook EISYA Muslimah Collection

Caranya senang sahaja, Like Facebook EISYA Muslimah Collection dan tunggu pada tarikh 20.12.2012 (Khamis) ini untuk mendapatkan berita gembira daripada EISYA Muslimah Collection. Nantikan!!!!

Antara contoh koleksi-koleksi telekung daripada EISYA Muslimah Collection..





Untuk koleksi-koleksi lain berserta dengan harga, boleh terus ke Facebook EISYA Muslimah Collection. Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi EISYA Muslimah Collection di talian 013-4472589 ataupun e-mail ke eisyamuslimahcollection@gmail.com.Terima kasih..

6 comments:

  1. boleh la ena terjah nanti.. suka tengok org jual2 online ni, cuci mata even tak mampu nk beli sgt.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh je ena..lagi pun ni yang member punya..hehe..

      Delete
  2. Setakat ni takpernah lagi beli telekung online :)

    ReplyDelete
  3. nice, boleh buat hantaran kahwin nanti.. =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh sangat2 nadia..boleh la cuba buat hantaran nanti..hehe..

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...