Sunday, 9 December 2012

Sukan Antara Fakulti 2012, FSPU UiTM Shah Alam

Assalamulaikum & Selamat Petang..

Sukan Antara Fakulti ataupun SAF 2012 UiTM Shah Alam pada kali ini bermula pada 2 December dan berakhir pada 16 December nanti..Pada kejohanan SAF kali ini, ambo tidak lagi mewakili fakulti ambo FSPU sebagai atlet untuk acara Petanque..tapi ambo bertindak sebagai photographer bebas dan juga penyokong untuk atlet-atlet FSPU..hehehe..

Untuk acara yang berlangsung pada hari ini, Pasukan FSPU telah memenangi beberapa pingat emas melalui acara Kayak, Tarik Tali (Lelaki) dan Petanque (Wanita) dan juga beberapa acara lain yang turut menyumbangkan beberapa pingat perak dan gangsa..Tahniah ambo ucapkan kepada atlet-atlet yang berjaya pada kejohanan SAF kali ini..

Jom sama-sama kita saksikan kemeriahan atlet-atlet FSPU di kejohanan Sukan Antara Fakulti pada tahun ini...Kita mulakan dengan acara tarik tali yang berlangsung pada pagi tadi dimana atlet tarik tali lelaki FSPU telah memenangi pingat emas manakala atlet wanita memenangi pingat perak..

Orang kuat Ap220 mewakili FSPU..Faliq & Nizar..hehe..
Badang-badang FSPU SAF 2012
perbincangan sebelum bermula 
dua badang bertemu di satu tali penentuan..hehe..
tarik!!!
Haaa..tarik lagi!!!
berdebush...aduh!!!
macam ni la..bagus-bagus..hehe..

yeahh..kita menang emas..!!!

wajah kegembiraan..hehehe..



wuooo..wauuu..kuatnya!!!
tarik cepat!!!!
tak gerak pun ni...macam mna nak tarik..hehe..

Untuk acara Petanque pada kali ini, Atlet FSPU lelaki hanya berjaya menjadi naib johan untuk pingat perak manakala atlet wanita telah memenangi pingat emas pada kejohanan kali ini..jom saksikan..

Peace..V..


Cari pe tu kak..hehe..




mana bas ni..lambat tol..hehehe..



Penyampaian hadiah untuk atlet memanah FSPU yang berjaya menjadi naib johan..

hebat budak ni..
terima kasih encik...hehe..
Atlet bola tampar wanita FSPU..

sedia-sedia..!!

nah ambik kau..
Pe dia buat tu..entahla..hehehe..
Acara Senamrobik merupakan acara yang sentiasa menjadi tumpuan setiap kali kejohanan SAF diadakan..untuk kali ini sebanyak 28 pasukan bertanding untuk acara senamrobik yang diadakan di dewan badminton pusat sukan UiTM Shah Alam..







Sekian daripada ambo untuk Sukan Antara Fakulti 2012 pada hari ini..terima kasih sudi singgah sini..TQ..

13 comments:

  1. Sepanjang fie belajar di Uitm fie tak pernah join mana mana sukan. haha./ Lemau lah fie nie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.yea ke fifie..rugi la tak join dulu..seronok sebenarnya..

      Delete
  2. wow, bestnyaaaa.. kenapalah UIAM kuantan ni tak buat aktiviti sukan macam ni.. dah lama benau tak bersukan.. huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea ke ena..xkan xda kot acara sukan kat sana..mesti ada nya..belum berlangsung lagi la tu..

      Delete
  3. your berdebush picture is epic ! rotfl !!!

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. hehehe..memang mantop2 smua tu kak nora..hahaha

      Delete
  5. Wahh.. Mesti best kan.. Saya tak biasa bersukan lg2 kalau dah tgh hari.. Huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. masti lissa ni jenis orang tak suka main panas kan..hehehe..

      Delete
  6. Tarik tali tu memang menang lah group perempuan tu heheheh tgk saiz lah huhuh gurau jer jng marah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..stok badang2 pompuan fspu tu.. :)

      Delete
  7. terbaik la..xpe jd cameramen pn ok gak kot..

    bestnye Saf kali niyh.. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...