Sunday, 9 December 2012

Views from Engineering Tower, UiTM Shah Alam

Assalamulaikum & Selamat Malam..

Mungkin ramai antara korang yang tahu tentang landmark UiTM Shah Alam kan iaitu menara SAAS dan juga UiTM Twin Tower ataupun dikenali sebagai menara kejuruteraan..Bagi student-student UiTM khususnya student Shah Alam, mesti dah familiar sangat dengan bangunan-bangunan ni kan..hehe..
Menara Kejuruteraan 2 UiTM Shah Alam
Bagi ambo pula, petang tadi merupakan kali pertama ambo menjejak kaki ke menara kejuruteraan sejak dua tahun belajar kat sini, kalau biasa pun stakat lalu-lalu je depan menara tu..hehe..ambo datang kat sana bukan ada kerja nak buat pun sebenarnya, cuma nak lihat pemandangan UiTM dan juga bandar Shah Alam daripada atas menara tu..hehehe..lagi pun bukan selalu dapat naik kat atas bumbung menara ni..hehe..

Bandaraya Shah Alam
 Menara Sultan Abdul Aziz Shah, UiTM Shah Alam
Dataran Cendikia (DC) UiTM Shah Alam
Hanif Redland..hehe..
Kolej Mawar, UiTM Shah Alam
Sekesyen 7 & i-City Shah Alam
Sunset at Seksyen 7 Shah Alam
Photo of me at Engineering Tower

Thank You...
Ok la dulu untuk kali ini daripada ambo..terima kasih sbb sudi singgah blog ambo ni..TQ..

4 comments:

  1. teringin nak g uitm.. huhu., arapkan kakak, adik je dok sna.. haha

    ReplyDelete
  2. teringin nak g uitm.. huhu., arapkan kakak, adik je dok sna.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owh adik dgn kakak cik anis ada kat sini ke...jom la sambung blajr kat sini skli cik anis.. :)

      Delete
  3. Adakah saiz jadi faktor pertimbangan anda? OMG kini di S.Alam sedia membantu. Lawat I AM GORGEOUS

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...