Friday 30 December 2011

Story of 2011

Assalamuaikum..

Sehari lagi kita semua akan meninggalkan tahun 2011 dan melangkah masuk ke tahun baru 2012..Sempena bermulanya tahun baru itu juga la semakin bertambah tua la kita semua..rasanya macam baru je berada dalam tahun 2011 in kan..rasa macam cepat sangat masa tu berlalu..sedar2 kita semua dah berada di penghujung tahun 2011..
Mungkin banyak kenangan, suka duka, tangis tawa  yang kita laluai sepanjang tahun 2011 in kan..Mungkin banyak juga pengalaman, idea, dan ilmu yang kita perolehi sepanjang kita menempuh tahun 2011..kita gunakanlah dan manafaatkan sepenuhnya apa yang kita perolehi sepanjang tahun 2011 ini..Yang mana baik dan elok bagi kita, kita teruskan..yang mana tak elok dan memudaratkan kepada kita, kita tinggalkan..

Bagi ambo sendiri banyak kenangan yang ambo telah laluai sepanjang tahun 2011 ini..Banyak juga kenangan suka tawa, sedih hiba yang ambo telah laluai....banyak juga perkara yang ambo dapat pelajari sepanajang tahun 2011 ni..Banyak juga pengajaran dan teladan yang ambo perolehi sepanjang menempuh tahun 2011 yang bakal berakhir nanti..Bagi ambo apa yang telah berlalu sepanjang tahun 2011 ini kita jadikan pedoman dan panduan untuk menempuh tahun 2012 yang mungkin lebih mencabar lagi..

Teruskanlah dengan apa yang kita ada dan sebati di dalam jiwa kita kerana itu adalah lebih baik untuk diri kita sendiri.. Terus mara ke hadapan dan jangan menoleh ke belakang lagi kerana perkaran yang mendatang itu mungkin ada kebaikan dan kelebihan disebaliknya..

Memory 2011

Ambo ingin mengucapkan terima kasih 
dan memohon maaf jika ada salah dan silap ambo sepanjang tahun 2011 in..
Terima kasih juga kepada yang sudi membaca.. 
Selamat Tahun Baru 2012

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...