Monday 26 December 2011

Di Petang Hari Hujung Minggu...

Assalamulaikum...

Minggu study week bagi pelajar-pelajar UiTM telah pun bermula hari ini, sama la juga bagi ambo di sini..Walaupun minggu study week telah bermula, tetapi hakikatnya tidak sebegitu..Masih banyak lagi assignment dan report2 yang perlu disispkan..tidak seperti semester2 yang lepas..bermula je minggu study week, semua cepat2 hendak pulang ke kampung masing-masing..

Selepas 2 hari cuba menyiapkan report GIS yang banyak memerlukan kesabaran dan ketelitian untuk disiapkan..Ambo dengan tenang hati meninggalkan report2 tersebut semalam dan menuju ke Bandar Baru Sungai Buaya untuk membantu bapa sedara ambo berpindah ke Kemaman,Terengganu..Sempat la juga ambo menolong mengangkat barang2 untuk dimasukkan ke dalam lori..Semasa kat sana ambo sempat la bertemu mak sedara ambo yang datang dari Kemaman bersama2 Nenek ambo untuk sama2 menolong..Selepas balik petang semalam, macam biasa la kerja ambo menyiapkan report2 yang berlambak..hehehe..

Kalu jual kerusi ni laku jugok ni..buleh seng sikit..hahaha..

letak molek kerusi tu nanti boleh duduk blakng lori jah..hehehe..

Baju oren tu ambo dok berapo kenal sangat..sesat rasanya..hahaha..

Ni la rumah lama Bapa Sedara ambo di Sg Buaya, Rawang.

Cerita hari ni pula tak berapa best sangat..dari pagi smpai tnghari duduk kat rumh je..petang tadi je ambo keluar sekejap menuju ke UiTM Shah Alam untuk mencuci motosikal biru ambo tu bersama2 seorang kawan dari Seksyen 7. Dia pun join bersama ambo petang tadi membersihkan motosikal dia padang kawad UiTM. Kat sana nak cuci motosikal senang sebab air je..Bukan setakat nak basuh motosikal je boleh, bas pun boleh join skli kat situ..hehe..Terima Kasih diucapkan kepada pihak UiTM Shah Alam..

Ish..kotor lagi moto ni..

Moto Biru ambo la tu..

Fuhh..bersih pun moto ni..hehehe..


Jumpa Lagi..TQ

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...