Thursday 12 January 2012

Entry Pertama Tahun Baru 2012

Assalamulaikum semua..

Belum terlambat lagi untuk ambo ucapkan Selamat Tahun Baru 2012 kepada semua bloger2 dan member2 ambo di mana jua berada..Semoga tahun baru ini memberi lebih keberkatan dan semangat untuk terus berjaya..

Ambo lama menyepi daripada berblog pada awal tahun baru ini sebenarnya bersebab..Banyak juga entry2 yang ambo nk kongsi bersama untuk tahun baru ini berkubur sahaja..biarlah jadi kenangan ambo seorang sahaja..awal  tahun ini juga merupakan minggu exam bagi ambo dan pelajar2 universiti tempatan lain..

Tapi bagi ambo lain pulak ceritanya..Ambo telah disahkan oleh Doktor di Unit Kesihatan UITM bahawa ambo telah disahkan menghidap Demam Denggi..Alhamdulillah sekarang ambo telah pulih sepenuhnya..Tempoh seminggu semasa demam denggi tu sangat perit..semua perkara susah nak dilakukan..Hari-hari ada appointment dengan Doktor pulak untuk tngok keputusan ujian darah (platlet). Alhamdulillah sekarang ambo telah sihat sepenuhnya..

Bagi sesiapa yang demam tu lebih daripada 3 hari,cepat-cepat la berjumpa doktor semula untuk mendapatkan kepastian tentang tahap kesihatan kita..Kat bawah ni ambo ada sertakan gambar rekod pemantauan semasa ambo sakit aritu..Terima kasih kerana sudi membaca..

Tanda-tanda..

Rekod ambo..


Panduan semasa sakit..



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...