Sunday, 30 September 2012

Modul 8 - Finishing School

Assalamulaikum & Selamat Malam..

Malam ni ambo tak nak carita panjang-panjang pasal entry kali ini..ambo cerita melaluai gambar-gambar je la yea..Modul 8 ini merupakan modul terakhir untuk pelajar-pelajr semester akhir sebelum menghadapi dunia luar selepas habis blajar..Modul kali ini lebih kepada cara-cara dan etika untuk temeduga dan juga penulisan resume..
Bersama En Adnan..




kertas yang besar tu sbnrnya resume..hehe..

Adik ambo pun adak jgk..hehe..
Sekian la dulu cerita daripada ambo pada kali ini..xda idea nak cerita panjang-panjang..hehe..terima kasih..

6 comments:

  1. eh... budak fspu upenye... ehehehe.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita sama fakulti..tp ambo sug..

      Delete
    2. oh... kalo terserempak tegur2 la..ehehehe :)

      Delete
  2. anip?pict aku satu je?????mane aci....heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..ok la tu juz..owner xda pic pun..hahaha..

      Delete
  3. owner xpe...xpenting pun.hahaha...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...