Sunday, 23 September 2012

Majlis Kenduri Kahwin di Batu Cave

Assalamulaikum & Selamat Petang..

Harini agak jauh sikit ambo dapat jemputan ke majlis perkahwinan abang kepada adik angkat ambo di Taman Samudera Selatan, Batu Cave..Biasanya kalau cerita pasal majlis perkahwinan ni msti pasal kerja part time ambo..kali ni cerita lain pulak..hehe..

Ambo bertolak dari Shah Alam lebih kurang pkl 12 tenghari dan sampai kat Batu Cave dlm pkl satu tengahari..sampai sana pusing-pusing dulu satu taman tu cari rumah adik angkt ambo tu..nasib baik jumpa..tak susah pun nak cari sbnrnya, cari je rumah yang banyak canopy..confirm btul la tu..hehehe..


Tuan Rumah baju kelabu tu, Lecturer ambo Tuan Hj Desa..

Adik angkt ambo..Mira..

Terima kasih sudi singgah sini..TQ

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@hanifredland.blogspot.com. Design by hanifredland. Power by THR GEGAR