Monday, 13 August 2012

Masjid Selat + Berbuka Puasa

Assalamulaikum & Selamat Malam..

Selamat Berpuasa dan selamat bersahur nanti..

Berbuka puasa tadi ambo berkesempatan untuk berbuka di Masjid Selat, Pulau Melaka bersama tiga orang member ambo..Orang pun tak ramai sangat yang datang berbuka kat sana, mungkin sbb jauh daripada kawasan perumahan atau penempatan kot..Lagi satu masjid tu terletak di Pulau yang sedang membangun betul2 terletak di sebelah projek Arab City yang belum siap-siap lagi..panjang la pulak cerita ambo ni..hehe..

Apa pun ambo tinggalkan gambar-gambar menarik di Masjid Selat sewaktu ambo berbuka puasa tadi..
 
View drp pintu masuk.

Masjid Selat, Pulau Melaka

Arab City Project

Cepat-cepat nak berbuka dah ni..

Lambat lagi ko...

Ambo bersamo abe li kito..



Menu berbuka..

Night view

Mohre pulak lepas terawikh..hehe..

Terima kasih semua sudi singgah blog ambo ni.. :)

No comments:

Post a comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...