Monday 28 May 2012

Di Hari Terakhir Himpunan Belia & Jom Heboh Putrajaya 2012

Assalamulaikum & selamat malam..


Pada hari ini baru ambo berkesempatan untuk ke Himpunan Jutaan Belia dah Karnival Jom Heboh yang diadakan di Putrajaya..sebenarnya dah dua tiga hari lepas lagi ambo bercadang untuk ke sana tapi banyak halangan yang terjadi dan sibuk dengan tugasa serta kerja part time..

Lepas je habis kerja petang tadi, ambo bersama member ambo terus ke Putrajaya..Ambo bercadang untuk berada kat sana sampai lewat malam..dah lama tak tinjau2 suasana malam kat Putrajaya..Ambo sampai pun dah agak lewat dan terus ke Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin untuk menunaikan solat Maghrib terlebih dahulu..dapat la juga ambo mengambil beberapa panorama Putrajaya daripada masjid ini..

Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin

View from Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin


Lepas keluar daripada Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, ambo terus munuju ke Present 2. Bermula langkah menggunakan kaki start daripada booth paling hujung sekali dekat dengan Sasuke Malaysia membawak beberapa kilometer sehingga ke Pentas Utama..Memang nak tercabut la rasa kepala lutut ambo berjalan..memang sangat besar dan best..rugi la kalau sapa-sapa yang tak pernah datang ke Karnival Himpunan Belia ini di Putrajaya ini..macam-macam program ada dan banyak juga hadiah-hadiah yang menanti para peserta..

Di booth Sasuke Malaysia..

dah xda orang dah..hahaha..

On the center of Himpunan Belia..hahaha.. 

Sempat lagi singgah tngk shuffle jap..

Kat sebelah tu ambo tak kenal pun..sapa entah..nak bergambar sana..

Baju-baju!!Murah2..1 helai RM10 je...hahaha..


Persembahan Wayang Kulit..

Bersama Jurufoto ambo tadi..Hafiz..Tq2..

Last skali ambo tinjau-tinjau pula di Karnival Jom Heboh TV3..masa tu dah banyak booth yang tutup..ambo pun dah sampai lewat petang..jadi tak la berkesempatan untuk meninjau kesemua booth di sana..nanti lain tempat la ambo join lagi..ok la ambo rasa..nak cerita panjang-panjang dah xda modal rasanya..cukup la stakat ini sahaja..
Karnival Jom Heboh TV3


Sempat lagi posing tu..hahaha

Terima Kasih kepada yang sudi membaca..Jumpa lagi..bye..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...