Friday 4 May 2012

4TH GEOMATIC DAY 2012 UITM SHAH ALAM

Assalamulaikum & selamat malam..

4TH GEOMATIC DAY 2012

Pada hari ini 3 Mei 2012, Jabatan Sains Ukur dan Geomatik dibwah falkuti Seni Bina Perancangan dan Ukur (FSPU) telah menganjurkan 4TH GEOMATIC DAY 2012 di perkarangan Foyer Menara SAAS UITM Shah Alam.

Terdapat pelbagai pameran,ceramah,forum dan aktiviti yang telah dijalankan sepanjang program tersebut berlangsung. Antara penceramah-penceramah yang hadir pada hari ini ialah Datuk Prof Sr Dr. Kadir bin Talib (Ketua Pengarah Ukur & Pemetaan Malaysia) Dr. Rajean Simarad (IFSAR Application in Telecommunication Industry), Mr Lai Chee Siew (Esri Malaysia) dan ramai lagi.

Para hadirin yang menyertai forum di perkarangan SAAS..

Peace..


Pada sebelah petang tadi ambo berkesempatan untuk mengikuti Forum Jurukur Junior Malaysia yang  disertai oleh ahli-ahli panel terdiri daripada Tuan Hj Isman bin Hussain (Perunding Ukur Iman), Mr Azhan Amir (Accent Geosystem Sdn Bhd) dan Ahmad Zaki Bin Mohamad (Orogenic Geoxpro Sdn Bhd). Forum tersebut banyak membincangkan tentang pengalaman ahli-ahli panel di dalam kerjaya berkaitan Jurukur serta cabaran-cabaran yang telah dilaluai oleh mereka untuk berjaya..

Forum Jurukur Junior Malaysia

                       Sekian..Terima Kasih kerana sudi membaca..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...