Thursday 12 April 2012

Makin tua dah ambo hari ini..

Assalamulaikum & selamat malam semua..

Mungkin ada yang tak faham dengan tajuk entry ambo malam in kot..bukan maksud ambo dah semakin nyanyuk atau lupa..hahaha..belum tua lagi k..tp semakin meningkat dewasa..ambo rasa macam baru je 12 hb april ni muncul lagi pada tahun ini..macam rasa tak sampai setahun pun..sekejap je masa berlalu..yang dah lepas tu tak kan kembali lagi..masa tu tak dapat diundurkan atau di patah balik..

Guna kan lah sebaik baiknya masa yang ada sekarang ni..Kenangkan la apa yang dah berlaku pada masa lepas dan yang berlaku sekarang..sesungguhnya suatu hari nanti kita akan tersenyum mengingatkan kenangan-kenangan masa lalu.. rakam kan lah saat-saat indah sekarang kerana saat itu tak akan kemabali lagi jika telah berlalu..sbb itu la sebenarnya ambo suka mengambil gambar walau apa pun situasi..kerana setiap yang kita rakam itu tak akan berulang lagi..

Ambo rasa setakat ini la dulu posting ambo untuk malam ini..ambo ada satu lagi ayat nak ditulis..Jika kita bersungguh-sungguh mengingati seseorang rakan, kawan atau sahabat atau pun teman, adakah mereka akan mengingati kita juga sama seperti kita..jangan la kita rasa kecewa kerana sesunggunhya manusia itu mudah lupa..maafkan la mereka..always be happy..

Terima kasih..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...