Monday, 14 January 2013

Mencari ketenangan di tepi tasik..

Assalamulaikum & Selamat Petang...

Tajuk macam orang jiwang-jiwang pulak..hehe..bukan mencari ilham atau jodoh sebenarnya..cuma mencari ikan di tepi tasik...lepas habis last paper final ambo haritu, terus gi lepak kat tasik bersama dengan joran dan kamera ambo..orang cakap nak release tension katakan..hahaha..

nampak mcm pemancing pro tak...hahaha..
Yang pastinya petang tu tak dapat apa-apa pun..ikan memang tak pernah dapat lagi la sejak memancing kat Shah Alam ni..Cuma yang dapat tangkap petang tu, gambar je..hehehe...

gaya seorang pemancing yang tak berapa nak pro..
mcm mna nak ikat mata kail ni..nampak sngt kefaillan kat situ..haha..
smpai kat rumah orang asli ni..
no comment..
ni la hasilnya bila xda ikan..
Ok la dulu untuk petang ni..terima kasih singgah sini...TQ

4 comments:

  1. Replies
    1. hehe..ada membr sorng lagi syakir..cuma xda dlm gambar..hehehe..

      Delete
  2. Gambar semua lawa, berkenan lah. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. yea ke fie..hehe..biasa2 je la fie..trma ksih..hehe :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...